ahad yg membosankan .

harini , 5.02.2012 , tersangat bosan -,- ehh , taklah bosan sangat , haha , *tipu je* tadi nak pergi birthdayy party adik sedara aku , tapi tak jadi pulakk , ibu aku sakit kepala -,- so duduk rumah , masak maggi , oncall dgn dia and onlineee ~ tu jeee krja aku harini , tak de mood doo nak buat kerja sekolah , mcm haram ... bila mood nak dtg ni ? kerja dahh lahh berlambak , haha , esok bolehh buat :> watlek ... al maklum lahh dia dapat freecall , so ckp sampai lebam td , haha , sampai dua-2 senyap pon takpeee , jnji dapat oncall dgn dia , hmm , cuti 4 hari ni boring ,... aku ingat nak diet , tapi mcm gagal jeee rancangan , haha , haihhh , aku sbnrnya tak tahu nak update apeee , so update jee lahh bnd bodoh ni , soorryyy koranggg , sape suruh baca :p hahaha , buang masa aiteee ? dahh dahh , byebye , thanks . *tunggu dia call*

love , ain omeyy ♥

No comments:

Post a Comment