sekolahhh :')

hi koranggg , how life ? sihat ? jgn tanye aku sihat ke takk , mmg terlebih sihat dahh ni , haha , aku dahh makin gemuk -,- lol , yekeee ? entah , org yg ckp , muka aku dahh chubby , :p ngeh ngeh , hmm , nmpk title tu ? yeahhh , sekolah ? ape tu sekolah ? sekolah tu tempat paling membosankan .... haha , tahun ni en aku turuhn kelas :( tapi adee bnd yg best , aku lebih sng nak focus now , memb-2 setan aku dahh berpecah , haha , gentle wei , aku focus gilee dlm kelas skrg , cuma math jee aku tetap tak minat -,- i dont know why , haha , nak tahu satu bnd tak ? o.O hihi , aku PENOLONG KELAS bhai , hahaha , bolehh imagine tak ? :p aku dahh lahh nakal *tak jahat , cuma nakal* , haha , cikgu pon lurus jee ikut ckp kawan-2 aku , aptb , now aku form 2 , so senior petang :> haha , syiokk jadi senior ni , rasa mcm sekolah tu kita yg punye , petang je lahh -,- haha , mcm korang tahu aku dahh single now . and it so ........ boring :> haha , watlek . aku nk focus netball , exam , semua skrg ni , bulan dua nnti aku dahh busy dgn sport , exam bagai semua dahh , waohhhh , tak sabar-2 nak training netball dahh ni , rindu budak netball </3 ehh gtg  nak buat homework yg sgt sikit tu -,- lol , k byebye , nnti aku update lagi , ehh jap * birthday aku bulan 2 ni , i can't wait it , hadiah mari ! haha *

love , ain omeyy ♥

No comments:

Post a Comment