wonderful days ..

jumaat , 2 dec 2011 , date ni aku pergi tgok wayang dgn humaira and kak nani , woaohhh , kitaorg pergi petang , wayang pukul 4.40 pm , tapi kitaorg sampai 5.05 pm , -,- sampai lambat , kitaorg masuk jee panggung tu , semua pandang , mcm tak pnh nmpk org , haihhh , haha , kan kajang banjir , tu yg lambat :p kitaorg tgok movie 'ombak rindu' alaa , cerita sedihhh tu , haha , leleh jugak lahh aku tgok cerita tu , muka gangster hati pink , haha , then lps tu pergi mkn mcd , aku bolehh pulak nmpk ex aku kat mcd tu , --' haihh , aku usha jee , betul lahh tu dia ex aku ! haha , then mkn-2 jap , gosip-2 jap , naik atas balik , pergi karokkkk , setengah jam je ,melalak aku kat dlm bilik tu , haha , bingai je , then lpk-2 jap sampai pukul 9 lebihh , mak humaira dtg amik kitaorg , pukul 10 lebih aku sampai rumahh , fuhhh , penatt , lps tu gayut telefon dari pukul 2 sampai pukul 6 pagi , gentlee , best gileeee <3 hihi ,

sabtu ,3 dec 2011 , aku keluar lagii , jusco lagi , haha , teman adik aku , myra , sahira , jieha tgok wayang , crita yg sama jugakk , ombak rindu lagi -,- haha , tk kisah lahh , janji dorang happy , then sampai je , jumpe myra and jieha kat mcd , tak mkn pon , lpk je , haha , then pergi mkn kat bistro jadahnya entah , haha , aku minum ais blended chocolate jee , dorg mkn mee mamak , lpk-2 jap , wayang lmbt lagi , pukul 2 , buat-2 kecoh jap , semua jeling je kat kitaorg , ehh ehh , kitaorg omeyy enn ? haha , k merepek , then pergi main token , mcm budak kecikk je , dressing semua mcm org besar , tapi main token , maklum lahh budak form 1 , haha , lps tu , baru gerak wayang , beli pop corn semua , yg si myra dgn jieha suara dahh mcm ape tah , memekak jee , semua stok nk kena tepek dahi je , haha , then msuk wayang tu , kitaorg memekak mcm org tak pnh masuk wayang , hahaha , sumpah happening mcm tu , bahan-2 org dlm tu , bhn-2 couple-2 enn , padahal semua jeleous time tu , sbb semua tak bwk pakwe , haha , biasa lettuw :p masa cerita tu start sahira dahh sibuk tanye mcm-2 , dahh mcm kaunter pertanyaan dahh aku ni , haha , aku dahh bosan dahh , tgok sebelah aku semua tga khusyuk tgok cerita tu , aku dahh tgok so mcm mls nk tgok lagi , aku nk tidur jee , sahira kacau , dia geletek leher aku , sumpah bangang dia tu , haha , dia sorg je tk feeling , dasar tkde perasaan , haha , yg jieha pulak , terlebih leleh , gelak-2 aku tgok dia , abis basah pashmina dia , haha , lps abis wyg , pergi beli ais krim , nk masuk karokkk je , ais krim tak bolehh bwk masuk -,- nak je aku tonyoh ais krim tu kat muka cina tu , haihh , sakit hati aku , ais krim mcd tu ! mahal tau ~ haha , then karokkk mcm org gilee , goyang-2 kepala semua , haha , abis tu semua , kitaorg gerakk rumah myra , seram nya haihh jalan nk pergi rumah dia tu , lpk-2 situ sampai pukul 9 lebih , merempit semua dgn dorang , vrooomm vrommm , haha , mak jieha amik lps tu gerak mines , downtown mines , pergi tgok bola jap kat mamak , waohh , mak jieha terbaikkkkk ~ aku sampai rumah pukul 12 setengah , sampai rumahh , aku oncall jap , satu jam lebihh , then lompat katil , tidur ! hahaha , k done , babai , xoxoxo :* bwh ni gambar kitaorg semalam , see yaa





# ni haa gambar , tapi tak semua , hihi , kat fb adelahh , thanks myra , jieha , sahira , farishya  

No comments:

Post a Comment