holaa :>

as my wishh , im single now , yahooo , no trouble , no couple kayy ? tapi kekadang tu memang lahh sunyi , nak buat acano kan ? lekk luu , baru 4 days single , jaohh lagi perjalanan :p haha , tuhan dahh tentu kan yg terbaik untuk aku , redha je :) aku cuma harap lps ni hati aku tak sakit hanya sebab lelaki -,- mcm pundekkk lelaki zaman sekarang , perempuan pon sama --' aku pon tak tahu ape yg best sgt game orang ni , haihhh , bawak-2 lahh bertaubat kayyy :D kat fb ni memang berlambak pakweeee , tapi tak semua berguna --' mintak num pandai , text nya tak doo pon , haiyaa , selebet bebenor , skrg kan cuti sekolahhh , aku mgadap fb je lahh , tak doo kerja dahhh :/ haha , nak lepakk pon , tak doo kawan , semua sombong , eeeee , ehh , mlm ni ada game final bolaa ♥ , hope HARIMAU MALAYA bolehh kalahkan GARUDA :> caiyokkk , caiyokkk ,

No comments:

Post a Comment